2022. január 8., szombat

Lövey Varga Éva: Séta a régészettől a Seuso-kutatáson át a magyar és nemzetközi jogig 1.

Lövey Varga Éva

Botránykönyv részekben& Seuso Mindent Bele

Séta a régészettől a Seuso-kutatáson át a magyar és nemzetközi jogig 1.


Korábban több komolyan érintett témát csak felvetettem, utaltam valamire. Sajnos az informatikai hibák, jogi hibák nem csak idézőjelesen nagy urak, komoly nemzetközi problémákat tudnak generálni, s utána előidéznek mindenféle jelenséget hozzá, amely megmutatja, hogy ténylegesen is visszaélés történt. 

Sajnálatos módon már 14 éves korom előtt láttam, tapasztaltam a problémákat, pedig azóta lassan egy emberöltő eltelt. Semmi nem változott, a logika, a józan ész nem oldotta meg, nem kezeli az "egy bolond százat csinál problémáját" a jogban...

Dolgoztam annak ellenére, hogy tanáraim, iskolatársaim, szaktársaim, ismerősök, barátok és ismeretlenek egyaránt tömegesen halmozták és halmozzák a hibákat, hogy életveszélybe sodortak engem és társaimat, családomat, családfámat, tanáraimat...

Nem sok választást hagytak a jogi, etikai, emberi hibák kezelésére, kezeltetésére. 

A lapokat egykor segítségként hoztam létre, mások számára, tanáraim és önmagam,  s egyben a családom megsegítésére. Vállaltam és felvállaltam, vállalok és felvállalok olyan dolgokat, melyekhez nem értenek, nem értettek, mert nem tanulták, nem tapasztalták, vagy egyszerűen figyelmetlenek (voltak), nemtörődömök, hanyagok, esetleg még rosszindulatúak is önmagukkal, másokkal szemben. 

Sok zaklató telefont kaptam, képtelenek voltak a hívók megérteni és felfogni, hogy nem az a hívott fél, akit ők keresnek, hogy legalább két éve megváltozott a telefonszámuk, ha már egy éve az én birtokomban van. Sajnos a telekommunikációs, informatikai jog szabályozása nemzetközileg is elképesztően rossz. Nem beszélve a banki üzemeltetésekről. Ezek viszont nem csak a gyámhivatali, családjogi eljárásokban okoznak hátrányt, de ezáltal az egészségügy, a büntetőjog szabályozásában is.

Ha most le kellene írnom mindazt, amire nem volt időm a szakmunka miatt, és ami hátrányokat, hibákat generált a munka során, az eltűnt 25 éves anyag pótlásával, az újrakeresésekkel, a jogi hibákkal kb 50 évig még írhatnám. Jelen világegészségügyi helyzet miatt és a szerzői jogvédelem miatt talán már soha nem kerülhet sor, pedig nem 75 éves vagyok, mint tanáraim. De a 35 év a semmivel, a hibák és rosszindulatú emberek, beblokkolt alkalmazások miatti jogi hibák sorával generált hátrányok kezeltetésének hiábavalóságával telt el. 

Már semmi esetre nem hagytak megoldást, miniszterelnöki, elnöki hibák miatt sem. Nem csak belső, de externális hibák során át is. Értve ezalatt legalább 20 másik ország jogi és vezetői hibáit is.


Szégyelltem ezekről írni nyilvánosan, joghatóság felé is, s kezelhetetlenné vált minden. Így elkerülhetetlenül át kell lépni a határokat, melyeket saját etikai és életvédelemként önmagamnak felállítottam. A mese, hogy minden ember jó, és jól végzi a munkáját, soha nem volt igaz, bármit tanítottak, bármit mondtak. Bizonyos szűk keretek közt talán ez működött. Az óvoda, kapujáig... Talán ott sem...


Ma már ki kell jelenteni, hogy honvédelmi, nemzetközi orvosi-büntetőjogi, törvényhozói, igazságszolgáltatási és végrehajtói hatalmak hibái miatt ezek működőképessége a relativitás skálaján nulla, s a mínusz tartományba leng ki, minden területen. 

Szóval, nyíltan naplózva kell   közölni mindent. Ezt viszont nem lehet az adatvédem túltengése miatt megtenni, ami jog-, és történelemhamisításhoz vezet, amit tehát szándékosan alakított ki az etikátlan vezetői rendszer.


Nos, itt tartunk.


Szeged, 2022. január 08. 07:43








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése