2022. június 20., hétfő

Időhiány

  Talán időhiány, talán nem. Egy embernek az ideje a saját döntéseitől függ. Ma éppen kellően felbosszantott állapotba lavíroztam végre át, eddig ritkán hoztak ki a sodromból, mások illegális vagy elfogadhatatlan viselkedéseit is kezelni tudtam. Október 20-án viszont, 2021-ben a történtek után más döntést hoztam. Mivel az azt követő három napban új gyilkossági kísérletet éltem túl... Nem akartam róla beszélni. De szakemberként mégis meg kell tennem, minden szakmám miatt. Nem csak az orvosi, de a jogi, valamint a többi érintettség miatt is. Annál az oknál fogva is, hogy a régészet sem egy hobbi-dolog, mint azt egyesek képzelik, s a laborok világa sem színes neonfelhőkből áll, vagy képzelt villámokból...


Szóval, az adatcserék és más dolgok miatt, a kutatói cserék miatt egyre több levelet kapok, melyek aligha arra utalnak, hogy párt keresnék, viszont a magadról írj valahogy csillagokig érő botrányokat is produkálhat. Annál az oknál fogva, hogy kb. 150 éves koromig írhatnám életemben bekövetkezett adatcseréik adatvesztéseit, s károkozásait. Így most a Tisza-parti séta helyett a blogbejegyzést választottam, kézírás nélkül...

Lássuk, ki lopott jobban.. A tolvaj, vagy a bíró, vagy a nyomozó.. 


Mivel előkerültek a jogi ügyek, a minősítés pedig elkerülhetetlen, minden szinten.. Akár informatikai hibákról, akár másról beszélünk...

Ideje publikálni....

2022.06.20. 20:26

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése