2022. június 21., kedd

Lövey Varga Éva Botránykönyv részekben & Seuso_Mindent Bele Tanítani meg dolgozni



Lövey Varga Éva


Botránykönyv részekben & Seuso_Mindent Bele
Tanítani meg dolgozni


Tegnap, február 25-én huszon x év után furcsa dolgokkal szembesített az élet, a régészeti, történelmi, művészeti és más végzettségeimmel, amikor volt iskolatársammal váltottam Interneten pár szót. Kicsit "jegeltem" hát a témát, s úgy gondoltam, senkit nem bosszantok fel a kérdéssel, meg a kapott válasszal: nekiálltam a kutatásokat közzétenni, lepublikálni, rendezni. Ma már március másodika van. Haladok az ünnepem felé.
Mindenesetre a most adott címet elgondolkodtatólag adtam a kérdésről, s csak később írnék róla, most már csupán bosszantásként is: rendőröknek, jogászoknak, képviselőknek, tanároknak meg diákoknak címezve.
No: nincs idő tanítani - dolgozni kell. Nincs idő tanulni - dolgozni kell. Nincs idő publikálni - tanítani kell. Mert hát mi is a publikáció? Híressé válni akarás Észak középiskolájának minimum két diplomás tanára szerint. Szomorú.
Nem sértődtem meg, bár sérteni akart, s így nem is írok le mindent. Hagyok későbbre is érezni, mondani, tenni valót.
Hiszen, dolgoznom kell: nekem már mások lopásai, az eltűnt, másokéba tett anyagok, iratok miatt is, amelyet balfék tanárok, rendőrök, bírák, nyomozók (akár hekkerek miatt, akár saját hiányosságaik, stb. folytán) másokéba iktattak.
Aztán kijelenthetem: nincs idő már célozgatni, közérdekből, szakmai érdekekből közzé kell tenni, el kell járni.
Elkéstem, pedig 10 éve minden eltelt napon, minden nap szóltam...
Hogy ilyenkor mégis kinek a felelőssége?
Hát, ha vallás nem is oldja meg a helyzeteket, a hit erőt adhat az igazság, a dolgok kezelése felé. Ami nem az orvosi kezelésekkel azonos, mások hiányos nyelvi és logikai műveltségével ellentétben.
Aztán, itt az ideje, hogy gondolkodjunk. Mert igazság van, a bírói önkény meg klisé ellenére is, s nem azzal egyenlő, hogy igazság nem létezik. Mert ahol elleplezik, ott millió más helyen is felüti fejét a hazugság, a hibák sora, s csak kárt, szenvedést, hiányt okoz...


"Tovább is van, mondjam még?"
Szeged, 2022. március 02. 05:49


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése