2021. május 20., csütörtök

Lövey Varga Éva Botránykönyv részekben Az ügyvéd és a perek

 Lövey Varga Éva

Botránykönyv részekben

Az ügyvéd és a perek



Tanultam jogot. Nem csak egy szakmát szereztem ezen a területen. Nem csak sima jogászok és jogtanácsosok mellett dolgoztam. Sokan tudják. Azok is, akik tanítottak. 

Azt is, hogy lehetőséget hirdettem a lapjaimmal egyfajta megjelenési lehetőségre, cserében némi ügyvédi, jogászi tevékenységgel való cserével (néhány szerzői jogi munka, ingatlankeresés, stb. lenne). Picike dolgok, amit akár egy elsőéves jogász is elvégez. 

Útközben szaladva bevásárlás után ismerős szaktársak neve mellett láttam egy számot, felhívtam. Magyarul mondva köpni-nyelni nem tudtam az ügyvéd bunkóságától, mikor visszahívott. Hogyha én pereskedni akarok, akkor nem ő a megfelelő ember, ő csak ingatlanos, meg sokba kerülnek a perek, stb. Hát, szó ami szó, hátrahőköltem rendesen ettől a stílustól. Már csak azért is, mert nem volt még ilyen "ajtóstól bunkón rontok a házba elképzeléseimmel" ügyvéd még csak ismeretségi körön belül sem, főleg úgy, hogy bemutatkozás, névelhangzás után nekem ront valaki, ismeretlenül. Max. arra gondol az ember, hogy ki az, akit ez ismerhet....szerencsétlen. Perelni meg nem igazán pereltem még senkit, max. annak idején a pulpituson gyakorlatozva. Meg dolgozóként. Rövid lenne az esze? Legyen notesze... Az adatokat viszont az egész jogrendszerben becseréli meg becserélte valaki, s a nem létező iratok nem létező birtokomban egyre inkább több megyére kiterjedő jogi diplomacsalásokra meg okirathamisítási dömpingre utalnak.  

Szóval, felcsigázta az érdeklődésemet, hogy milyen bírókkal, orvosokkal kevernek egyesek, meg miért is... Annak idején valaki ennyire felcserélte az adatokat, vagy csak tényleg ennyi beteg ember van a jogászok, bírók között, és ennyire buta is lenne hozzá?


Addig-addig gondolkodtam, míg megegyeztem magammal, hogy hiába akar ő visszahívni, a becsület-idő a stílussal lejárt.


Meg minden tevékenységgel. Ha perelnék is, azokban az ügyekben nemzetközi képviselet érdekelt. Egyelőre, mind régészeti, mind más ügyekben, a lapjaimnál is. Én meg sose láttam még őt, nem tudom ki, még csak nem is ismerhet...


Nos, akkor az ingatlanos ügyvédek így jártak. Várhatnak még a szakemberek is a speciális magánkönyvtárak megnyitására, s ezek alapján meg, az ellenőrzési idők viszont úgy tűnik, megjöttek. Online laprendszerhez meg soha nem kellett még ingatlan...


Kedves jogászok, nem érdemes adatokat, embereket keverni, meg hamarabb gondolni valamire az ügyfélnél. Az ilyen embereket még a feolvasós ügyfélszolgálatok is kirúgják...a kormányhivatali káromkodós dolgozókkal együtt... Akik becserélték az adatokat...

Az ikrek meg hasonló arcok meg nem egy adattal rendelkeznek. Mégha úgy látszik, akkor sem.


Ezek után mit is gondolhatunk a jogászokról?

Kellenek? Mire is? Biztos, hogy van itt felügyelet, és nem csak a jogi alumni kártyákat cserélték?


Pereljünk? Szerintem elvégzi dolgát a természet... Lesz pár vírus még a hibáik miatt mindenmerre... Vagy ki tudja még mi...


Mindenesetre úgy tűnik, inkább majd etikai végzettséget meg elektropszichométeres alkalmasságot kérünk majd kommunikáció tanfolyammal a jogászi munkákhoz...minimum...


Szeged, 2021. május 20. 03:56

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése