2021. október 3., vasárnap

Botránykönyv részekben & Régész a pácban/ Archeologist in the Lurch & Seuso_ Mindent_ Bele & Jog az Igazságért Szerzői jog és a Kazinczy Ferenc Múzeum szerzői, alkotói jogdíjsértései, rágalmai

 Botránykönyv részekben & Régész a pácban/ Archeologist in the Lurch & Seuso_ Mindent_ Bele & Jog az Igazságért


Szerzői jog és a Kazinczy Ferenc Múzeum szerzői, alkotói jogdíjsértései, rágalmai


A korábbiakban már beszéltem szerzői jogokról, meg arról, hogy minden felvételt, nickname-et és alkotást szerzői jog véd. Ha nincs védjegyelve, akkor is lehet védett valami.


Az előbb szóltam a Kazinczy Múzeum oldalán, hogy a blogcímemet lopva, a dolgozatokban használt szövegemmel indított jogosulatlanul blogot, a A régészkarrierem romokban hever címmel.


A reakció meglepő volt, a törölgetései ellenére lementettem, a feljelentést kivételesen meg is tettem. Ennek köszönhetően most végig fogok Pécsen és minden érintett helyen tanúként kihallgatásra idéztetni mindenkit, a rendőröktől, régészektől, jogászoktól és bíróktól, orvosoktól kezdve, ki hazudozta rólam azt, hogy én híres hazudozó vagyok Pécsen, és szólni kell az anyukámnak ala a velem egyidős álprofilos Tenkei Cecília szerint, akinek a nevét soha nem hallottam és nem láttam, itt pedig egy pár behegyzéses álprofillal rendelkezik csak, a szerzői jogokat is sértve, valamint az internetfelhasználói jogokat, a program használatára vonatkozóan. Mivel valaki az ilyen nyilvános rágalmaival szerzői jogdíj és műcseréket, több százezer dolláros veszteségeket, csalásokat okozott, s eddig nem sok emberrel közöltem néhány végzettségemet, innentől átállunk teljesen bírói vonalra, képességvizsgálati módszerekkel. Minden álprofilos csaló meg nem találása növeli a gyilkosságért kiszabható időt is, mint ... Btk. Ptk., Szjt., szervezett bűnözés.


Innentől azt hiszem a múzeológus-régész banda eljátszotta a történészekkel minden becsületét.


Ha lehet, mesélje már el kedves Tenkei Cecília, hol találkozott valaha is velem, mitől félti a velem egyidős ( állítólag) orcáját, s ki adott ilyenféle információkat önnek. Úgy döntöttem, hogy közérdekből az információkat a kollegáim kezére adom minden szakmámban. Külföldön, belföldön a kollegáim megfelelően csemegézhessenek a BNO-kód szerint a Btk. eljárásai során.


Nem gondoltam, hogy ilyen hírhedt személlyé tett valami mocskos gazember, de ha címlapon szeretne a károkozásai miatt szerepelni, adok neki egy lehetőséget, hogy Polt Péternek elmesélhesse, hol, mikor találkozott velem, s mit hazudhattam neki, miről, mikor.


Roppantul érdekelne. A többi Kazinczy Múzeum rágalom is, mivel a családfámágán található a névadó. S az ilyen embereket nem csak nem szeretném ott látni, de szerintem más is csatlakozni fog a véleményemhez, jog szerint.


Megnézzük, hogy milyen tudással, végzettséggel és kapcsolati tőkével rendelkezik a Pécsi Törvényszéken.


Azért annyi tisztesség lehetne benne, hogy ismerőseit s a rágalmazottakat megtiszteli azzal, hogy a pofikajáról a neve mellé feltölt egy képet.


Találkozott már az én nyugdíjas pedagógus édesanyámmal? Hol is, és mikor?


Remélem, hogy sokan fognak köszönetet mondani neki a rágalmai miatt, mert Nagyboldogasszony napjától akkor minden ilyen alattomos senkiházi csalása nyilvánosan jog szerint kikerül közérdekből, a nyomozások segítésére, s a jogdíjak behajtatására.


További jó rágalmazásokat kívánok neki. Azt viszont nem garantálom, hogy ezekre mindenki egyházi szereppel fog reagálni, ilyen enyhe módon, mint én.


Ja, és nem vagyok pécsi sem. Viszont az egész családfám szinte az. Pécsi lány volt nagyanyám, a másik meg Vitai. A nagyapám Lövey. Tehát, ha a gimnáziumi meg egyetemi végzettségeit az Antal-Pécsi-Visy-Sey-Báthory-Bagi-Varga .... ágak rágalmazásai után szeretné megőrizni, fogja vissza magát, a rendőrök meg a bíró meg jogász kollegákkal kezdjenek el rendesen viselkedni, meg dolgozni, mert komoly gondjaik akadhatnak az orvosi alkalmasságikon a hölggyel vagy férfival együtt.


Addig, míg valóban finom és türelmes vagyok, s nem nyitom ki a filmes-, tévés-, rádiós kollegák előtt a Hollywood-kassza felé a családi közös igényekkel azt a Wacha-Szathmáry-Szende-...képzett, számat. 

Nos, az álprofilos, skizofrén testvérrel rendelkező elmebeteg végre válaszolt nekem, további képzelt hülyeségeivel, amelyek igazolják, hogy súlyos betegen kitalál dolgokat, amelyekről fogalma sincs, és fel sem fogja mit olvas, mit ír, amellett, hogy képtelen felfogni, hogy sosem találkozott az emberrel, fogalmi zavaraival fel sem fogja, mit ír le, mit olvas, milyen céllal.


Nagy kegyesen most ő tiltott le, amikor visszaírtam neki, amit ő írogat meg terjesztett.

Az ilyen embereknek köszönhetően több, mint 3500 ember diplomáját és disszertációját cserélték be a régészeti-történelem és orvosi képzésben és a többiben, s halált okozott a felfogási zavaruk és a rejtett, általa említett paranoias skizofrénia, amit a testvérénél megállapítottak. Most már szeretném tudni, hogy a kormányhivatalban vagy a rendőrségen, vagy a bíróságon dolgozik az amúgy Litera-Túra körben állítólag nêpszerű, a saját adatait meg arcképét alattomosan leplező beteg nő, aki hamisított adatokkal terjesztett és terjeszt nyilvánosan valótlan, le nem igazolható dolgokat, ismeretlenül, ismeretlen emberekről. 

Nem idézem, milyen beteg módon reagált a visszaírt dolgokra is, de sem hely, idő, sem más kérdésekre választ adni ugyanúgy nem tudott, ahogy más sem.


Ezekből az emberekből egy pont után véglegesen elég: mikor sosem találkozva emberekkel, orvosi végzettség és képzetségek nélkül valótlan hadjáratot indítanak, úgy, hogy senkik és semmik a tömegben, ismeretlenek és semmilyen szavuk nincs sehol.


De, még csak az embert sem látták sehol, és nem tudják, mit végez, mit csinál és mi a célja, ki vagy kik tartoznak hozzá.


Ha bármit is tudna valóság szerint, az ilyen ember nem mellé trafálna, amikor "rendbe akarja hozni az amúgy rendben levő" dolgokat.


Azért a jogi fogalmakkal, nyelvtanilag, jelentéstanilag érdemes lenne tisztába lenni, mielőtt hülyeséget ír nyilvánosan és személyesen a másik embernek.


Szerintem nem csak az amerikai, vagy francia, de még a rosszul képzett magyar kollegáim sem vállalnák el, tíz percen belül mindenki ordítozna vele, meg lekötöztetné, nem lenne 25 év türelmük hozzá.


Azonnal Btk.-t sértett, az eddig ismert bírókkal együtt. 


Én is meguntam már a lopott diplomás orvosokat és jogászokat, akik minden tudás nélkül írogatnak ismeretlenül ismeretleneknek, elárulva azt, hogy fogalmuk sincs arról, a másik ki, milyen ember, mit végez, mit csinál, milyen célokkal.


Bízom benne, hogy a hölgy nem régészeti leletként kerül a többi tolvajjal elő, miután maffia-halózatba keveredve az orvosi rendszer nem ismeréseivel nyilvánosan hamisít álképpel, álnévvel valamit.


Ilyenkor csak azt tudja minden ember, hogy aljas takarózó károkozó, aki retteg a saját adataitól és képétől... 

Sajnálom, hogy az ilyen embert a jelek szerint kormányhivatalban, vagy rendőrségen alkalmazzák, s valami lefizetéssel átment a teszteken...

Azt hittem, legalább másodikos szinten olvasni tud, de még az sem ment neki, hogy a kérdésekre azt válaszolja, amit feltettek. A félrebeszélés pedig nem az én kenyerem.

Próbálja meg letisztázni, mi a rágalmazás... 

Akkor áll fenn, ha valótlan adatokkal valótlant állítva beszélgetés közben is hamis váddal találgat, meg félrebeszél. S végképp leigazolhatatlan... Pont az, amit tesz. 


Vegyen egy logika könyvet, a gyógyszereit meg cserélje le az orvosával, meg a főnökével, mielőtt ezek után az fogja lecserélni!


Elég volt a csalásaiból!


Szeged, 2021. 23:12




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése