2011. június 7., kedd

Bíborvirág: Tapló Napló - A Pázmány utóhatása - 2011. június 07.

Hm.. elmentem nagy hezitálás után a  PPKE bulijára.. Nem tagadom, kicsit megbántam, hogy egy -két órát ott töltöttem, azok után,hogy nem iszom, alig beszélgettem (és akkor is csak rosszakat hallottam, és nem emlékszenek, összekevernek a mai napig valakikvel) , és  ahogy Kükedi Tamás mint szociológus antiszociális módon levelezget velem, és eltávolította a Pázmány csoportból a Pázmányra vonatkozó blogomat, a munkatárskeresést, hogy megtaláljam a volt Pázmányos barátokat, akiknek munkát tudnék esetleg majd adni.. Sőt, még a volt Pázmányos Visy prof. javaslatát is eltávolította...  Na, erről ennyit.. Megjelent a másik Varga Éva, akivel folyton összekeverte a tanulmányi az adataimat!  hehe.. A kiadványuk meg az én önauditálási anyagomat közölte.. Hm.. a lopás nem mindig jó, gyerekek.. Ami bele van rejtve az írásokba, visszajut a tulajhoz :) Jó az a nemzetközi szerzői jog...Azt hiszem, egyre mérgesebb vagyok.. Az a kis szótlan angyal már a múlté.. Köszönjétek az egykori rektoroknak.. meg a magyar jogi gárdának.. Ami a szívemen, az a számon - igazság, etika .. átalakult angyalka...


Na, jó.. akkor Pázmányosok kizárva a munkatársi gárdából.. Változás nyilvános bocsánatkérések után esetleg.. Addig is jó mulatást...Ja, de azért remélem, nem az olyan emberek maradtak meg a PPKE díszeként és híreként.. Ahhoz túl jó tanárok voltak ott, és túl jó építészek...

Pár bunkó, haszontalan egyetemi alak miatt még a tanárokat is elkerültem több mint egy évtizedig.. Hm.. De az a domináns kép.. Az emberi elme védekezik a rossz ellen..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése