2020. július 14., kedd

Bíborvirág Oktatás-Korrepetálás Oldal

A Bíborvirág Oktatás-Korrepetálás oldalakat már nagyon régen létrehoztam, már lassan több, mint 12 éve, 2008-ban már hivatalosan bejelentett névvel üzemeltek az oktatásaim, a UniqueNyelvek mellett, amelyet a FordításSokk Oldalaimmal együtt kezdtem működtetni, hogy a gyerekeknek segítgetve a saját tudásomat is szinten tartsam, fejlesszem.

Sok, töménytelenül sok visszaélést éltem át, minden szinten, a figyelmetlen tanárok, tanártársak, diákok vagy éppen volt tanáraim révén, vagy felelőtlenségeik követkztében, akár poltológiáról, akár régészetről, akár irodalomról vagy képzőművészetről, vagy televíziós műsorokról van és volt szó, akár a Campona vagy a Hajógyári -szigeteken való feltársokról, vagy éppen Piliscsaba vagy Szekszárd környékéről.
Ma már ezeket megelegéve, az egykori tanáraim emlékének tisztelettel adózva, az ígéreteknek eleget téve kezdtem mindent rendszerezni és nyilvánossá tenni, a maga valóságában, ahol az egyes adatok a későbbiekben fognak szorosan összeforrni, mint minden kutatásnál, adatkérésnél, vagy éppen nyomozásnál. További jó munkát kívánok a becsületes embereknek, és azoknak, akik válttozni is szeretnének.  A 35 év már nagyon soknak tűnik, rejtegetve, tolva a nyilvánossá tételeket és a mások hibáinak korrigálását.. Nincs több idő hallgatásra.

Tudomásul kell vennem, akkor is, ha nem akarom, vagy akkor is, ha hangszál-és állkapocsproblémát okozott a fogászati és nőgyógyászati adatcsere és kezelés, a hibás fogpótlások és minden más is, beleértve a kormányhivatali TAJ-cseréket, meg az orvosok azonos kinézetű emberek keverését!

Sajnos.. Egészségügyi munkakörök után különösen felháboríónak tartom a hibákat! Így az oldalakat a Facebook után inkább mégis a Google elérhetőbb felületein folytatom tovább. 





A Szegedi Dóm az én nézőpontomból, az én technikámmal, és az én szívemmel

Fotó: Lövey-Varga Éva
Copyright 2020

AZ ÍRÁS és képek, fotók utánközlése, előadása vagy átdolgozása csak a szerző engedélyével lehetséges.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése