2020. május 9., szombat

Bíborvirág - Tapló Napló - Mesterművek mások nevén


Érdekes dolgokat felejtettem el végig csinálni. Az egykor Tapló napló néven született füzetet és bejegyzéseket végig írni, az eseményeket ismertetni, hogy a könyvhöz minden emlék és minden bejegyzés meglegyen.

A kor nagy problémája, hogy nincsenek kéziratok a szerzőknél - szokták mondani. Nos, én nem csak elektronikusan írtam, mindenhez rajzok, jegyzetek készültek mindig, és jogvédett vagyok.

A megalkotott név, a képek, a fotók, és grafikák, festmények, tárgyak, mind védelemmel rendelkeztek, rendelkeznek, mivel gyerekkoromban nagyon sokan loptak és más nevén jelentették meg az újságok az írásaimat. A 26-30 éve küldött írást olyannak nevén, aki akkor még nem is élt, csak jóval 15 éve vagy később született, vagy akkor, pár év után. Tehát a tolvajok buknak, minden szinten, bármit állítanak, az újságok szerkesztőivel.

Gondolkodom. Mit is gondoltak ezek? Nem néznek levél dátumot, születési időt? Berakja egy erdélyi család tagjának az az írásomat a vándorló kőről, és beiktatja a születési évét az álnévhez, kérdés és megkeresés, a szerző címe nélkül, csak úgy.. S nem ereszt meg az eredeti címre egy levelet?

Furcsa ez a világ..

De az is, aki családjában direkt azt a kitalált nevet adja a születendő gyermekének...


Vicces, nem?

Szerzőileg, meg filológiailag is, jogilag is..


Hát, én csak így gondolkodom, gondolkodom.... és csak teszem a dolgom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése