2020. május 13., szerda

Lövey Varga Éva: Csillagtakaróban (Égő május ciklus)


Lövey Varga Éva:
Csillagtakaróban

(Égő május ciklus)

Csak álltam mélán a parkban
Tudod rád gondoltam a zajban
Rád gondoltam a csöndben
Búban és minden örömben

Kis madár azt csicseregte
Lassan betoppan az este
Vörösre festi a fákat
Merre csak ember láthat

Csak álltam mélán a parton
Észre sem vettem hogy tartom
Tartom csak ott a könyvet
S lassan hullnak a könnyek

Rád gondoltam a tónál
Több volt ez minden szónál
Több volt ez a regénynél
Gazdagabbnál és szegénynél

Csak álltam mélán az erdőn
A madárka zajongott pergőn
Illatod mézzel keveredve
Virágok közt járt az eszembe

Csak állok némán az éjben
Hold fedte égi szeszélyem
Lassan elcsuklik a hangom
Ma Csillagtakaróval alszom


Szeged, 2020. május 12.



A vers és fémkarcolat, a fotó felhasználása, utánközlése vagy átdolgozása, a vers előadása csak a szerző engedélyével lehetséges

Fémkarcolat: Lövey Varga Éva
Fotó: Lövey Varga Éva
Copyright 2020
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése