2021. szeptember 28., kedd

Lövey Varga Éva Régész a Pácban / Archeologist in the Lurch & Botránykönyv részekben Kutatás és migráció



Lövey Varga Éva
Régész a Pácban / Archeologist in the Lurch & Botránykönyv részekben
Kutatás és migráció

Nem tudok aludni, nyugtalanná tett a helyzet, a fáradtság ellenére sem sikerül kikapcsolni, hiszen életekről van szó, s itt rendőrök, jogászok, bírák, bírósági titkárok kormányhivatalnokokkal karöltve hamisítottak egyetemeken, postákon, kancelláriai vagy könyvtári informatikusokkal, vagy éppen orvosokkal karöltve.
Többször szóltam már 2009-ben a meghekkelt email és honlaprendszerek miatt, a bejelentéseket nem csak az Adatvédelmi Biztosok, a rendőrség, a Kibervédelem, a vámosok sem kezelték.
Sőt, különleges élményekben volt részem, amikor a jogi karokon a volt tanárokhoz, szaktársakhoz fordultam. Mondanom sem kell, hogy előre láttam a buta tekinteteket, értetlenséget, a tudás vagy az akarat hiányát. S tudtam a képzettséghiányuk okozta meg nem értéseikről, a hanyagságaikról, a "rázzuk le, ne foglalkozzunk vele" -féle eltökéltségekről. Ha csupán magyarokról lenne szó, eszembe sem jutott volna leírni, de én japánoktól kezdve koreaikon keresztül a románokon át az amerikaiakig mindenkivel kapcsolatot tartva minden esetben szóltam, nem beszélve arról, hogy az ember akár öt percenként, vagy fél percenként is jelezte a hibákat a hivatalos bejelentésekkel, a szakmai, programfórumokon, s most is percenként látja, hogy a készülékek szoftvere nem a megadott funkciót hajtja végre, nem arra reagál. A kérdésem csak az lenne, hogy milyen robot az, amely ilyen hibákra épül, s lát el embereket, gyártási vagy más ellátási, biztonsági folyamatokat?
Aligha semmilyen. Készültségi fokban álló.
A kutató nem csak egy dologgal foglalkozik, kutatni meg nem csak az kutat, aki az MTA-ba más dolgozatait, iratait beadva bejut. Mert közvetlenül tudom, megéltem, láttam azt, hogy lopnak, hogy tőlem loptak, s hogy hiába szóltam.
Egyesek heccelni kezdtek más téren is: miért hiányzik a szexualitás történet a történeti anyagokból, esetleg magánéletre utaltak.
Nos, határok mindenütt vannak, voltak. Egy ember, egy nő életében ugyanúgy, mint a férfi életében.
Most olvastam, hogy Svájc is megszavazta a homo kultúrát.. csak azt nem tudom, meg értem, hogy vezető genetikus meg ország hogy írja le a csont vizsgálatakor, hogy az X kromoszómás mégis férfi, vagy nagy mellei és kis fallosza van?
Még a 2009-es toronykatasztrófák idején ironizáltam azzal, amit az ókor kultúrája is magában hordozott, hogy a bolondok jócskán kiszelektálódtak vele, és ki is haltak. Az összeszedett betegségeik viszont máig élnek és hatnak.
Amíg privát szférának tekinthető volt, vagy egyházi, vallási előírásokat betartottak, lehetett róla beszélni. Valószínűleg a Föld, a talaj érzi a változásokat, s elkezdett tombolni, isteni rezgésekre, mégis sokan igyekszenek ezt nem megérteni, felfogni.
Egykor a kutatások miatti ironizálás beérett, kidobja magából a tolvajokat, akik értelmi felfogóképességeik hiányában logikai bukfenceket hányva folyton hasra esnek, s belepusztulnak saját etikatlan elveikbe, magukkal vive számtalan más embert is. Mert jól tudjuk, hogy az állatvilágban is elpusztul az azonos nemű szexualitással bíró, vagy kényszeredetten nemet vált.
Az ember viszont egy életen belül sok más fajhoz hasonlóan nem képes nemét megváltoztatni. A technikai beavatkozás más, olykor szükségszerű, életbenmaradási feltétel, de nem adottság. Tanult dolog minden...nem ösztön, s Czeizel megállapítása ellenére sem genetikai kód. Mivel ő tanított, jól tudom, hogy őt is zsarolták... S voltak problémák az életében. Egykor felnéztem rá, de hamar rájöttem, hogy a viselkedése, etikatlansága bukását fogja okozni.
Valóban ez történt, de kevesen értik.
Az êletet is...s az Istent, az isteneket is a fizika, a csillagászat határain túl.
Azt, hogy az ember képzelete dominál, még kevesebben..
Még mindig nem tudom megérteni a buta embertömeget, amely tágas térből kis, túlzsúfolt térre igyekszik illegisan bejutni, ahol biztos pusztulás vár rá, s ami arról árulkodik, hogy sokkal butább attól az ősembertől is, aki évezredekkel, évmilliókkal előttünk élt. Pedig ma már sokkal fejlettebbnek számít!
Mindenesetre a jogszabályi s politikai csatározások közepette jól látszik, hogy kik voltak a hekkerek, kik lopták az anyagokat, s kik azok, akik nem értették, nem értik mit loptak, s valójában miről szóltak az anyagok. Mert nem csak a hekker, hekkerek, de a tanulatlan is más irányba változtatott!


Szeged, 2021. szeptember 27. 04: 30




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése