2011. május 3., kedd

Bíborvirág : Tapló Napló - Csak úgy... 2011. május 3.

Hm.. tegnap este összevesztem azzal, akit leginkább a barátnőmnek tekintettem annak ellenére, hogy két évvel fiatalabb nálam.. Könnyebb volt neki kapcsolatot szakítani a Facebook-on, mint szembesülni azzal, ami történt annak idején az egyetemen, és azzal, ami elmulasztódott ott a tettekben..  Lenne mit írni..Most gépeljek be egy teljes életet?

Ő gépelte le a dolgozatomat akkor, amikor már nem volt időm arra, hogy az áramszünet miatt elkészítsem... Illetve, ő olvasta át, amit megírtam a kommunikáció szemináriumra.. Hála Istennek, soha többé nem kértem rá.: úgy összefagytam a B.G. K.-ban...külön engedéllyel a gép előtt ülve késő éjszaka is...

Eh.. annak idején beleírtam a szerelmemet, az életemet, amibe csak lehetett.. és minden szava arra utal.. egyedi. Logikai rejtvényjáték.. Kell hozzá tudás, mindenhez.. . És ezt akarják ellopni? Hehe.. remélem, jó szövegkritikai tanáraim és nyelvésztanáraim voltak..Lehet, hogy nem kérdés! :)  A fagyi visszanyal... Nem szeretem, ha valaki kölcsönveszi az alkotásaimat - ha meg örökre, akkor pláne..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése